5 Ocak 2024 Cuma

Bora Şahinkara: "Mülteci" - Şarkı Sözleri





MÜLTECİ
Söz-Müzik: Bora Şahinkara
Albüm: Coni (2023)

Bir yoldayız, gece uzun
Ayışığı bi' garip parlar
Karanlıkta deniz gibi
Gece gördüğüm tarlalar

Hesapsızca koştururken
Bir ses duydum yönüm değişti
Birileri hayatım sınırında
Hesaplara girişti

Aklımda bir şarkı
Yüreğime fısıldar:
"İyi geceler evim
Günaydın uzaklar"

Nereden bu yolculuk
Nereye değil
Savaştan geliyorum
Evime değil

Nereden bu yolculuk
Nereye değil
Geçmişten geliyorum
Geleceğe değil
Geçmişten geliyorum
Evime değil

Çantamda arkadaşımın
Çorabı kalmış turuncu
Yüreğimin ön cebinde
Bir koku burcu burcu

Biraz hızlı çıkmışız evden
Saçım bugün taranmamış
Yüzümün her bir yerinde
Umutsuzluk kalmış

Nereden bu yolculuk
Nereye değil
"Selam"dan geliyorum
Yüz çevirmelere
Nereden bu yolculuk
Nereye değil
Ötelerden geliyorum
Beriye Değil
Evimden geliyorum
Evime değil
Geçmişten geliyorum
Evime değil


Bora Şahinkara



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder