5 Ocak 2024 Cuma

Bora Şahinkara: "Kedi" - Şarkı Sözleri




KEDİ
Söz-Müzik: Bora Şahinkara
Albüm: Coni (2023)

Hangi rüzgar attı seni
Uçtun geldin elinde mi
Seslenmende buldum seni
Seçtin beni elimde mi

Sessizlikti senin dilin
Öğrenmeye mecbur elim
Bakışların nefeslerin
Artık benim anadilim

Islanmayı bilemezsin
Parmağın' suya sokmaz isen
Can can nedir bilemezsin
Durup canı dinlemezsen

Nasıl duyardım sesini
Sessizliği dinlemezsem
Nasıl görürdüm içini
Yavaşlayıp düşünmezsem

Diyalektik güller bitti
Bahçemde bir bülbül öttü
Başlangıçlar gelsin diye
Muhteşem bir final bitti

Islanmayı bilemezsin
Parmağın' suya sokmaz isen
Can can nedir bilemezsin
Durup canı dinlemezsen

Avucunda sıkamazsın
Sevgiyi bilmek istersen
"Merhaba"yı tadamazsın
Veda nedir öğrenmezsen

Yaşamdan haberdar ettin
Sonra da bir gece gittin
Veda nedir bilmez idim
Ölümü de sen öğrettin

Bora Şahinkara



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder