20 Haziran 2022 Pazartesi

Kedi Veritabanı

Bir süredir Pazar akşamları Zümrüt ile çizim buluşmaları yapmaya başladık. Kediler ve ben rutinleri severiz.

Ve bir yandan ben Zümrüt'le geçen keyifli vakitlerin yanı sıra, ondan bu konuda bolca şey öğrenmenin şansını ve heyecanını yaşarken bunu bir kendimizi ifade edişe de, yani üretime de dönüştürmek konusunda heyecanlı fikirler bulduk.

Çevremizde, yaşamlarımızda onca hayvanın hikâyesi hayatımızdan geçiyor ve bunları birer çizim vesilesiyle anlatıp, biriktirmeyi heyecan verici bulduk.

Bu çizimleri "Kedi Veritabanı" adını vereceğimiz bir fanzinde de ara ara toparlamayı düşünüyoruz.

Zümrüt, ilk olarak kendisi ve ablasıyla yolu kesişen ve sonra bakımını annesine devrettiği Leyla'yı çizerken; ben de Tyke'ın arka bahçesinde 2018'de beliren ve günümüzde Selin'in evinde yaşamakta olan Ado'ya odaklandım. Ado'nun hikâyesini Selin'in anlatımından yardım alarak biraz detaylıca yazdım. Leyla ve Ado'nun hikâyesini kediveritabani.blogspot.com'da bulabilirsiniz.

Ayrıca bu çizimleri birer NFT olarak da satışa koyduk.

Opensea sitesinde "Cat Database" diye aratarak bulabilirsiniz.

Umarım Zümrüt Doğan ile uzun zamanlar üretmeye devam ederiz. Hem hikâyesi anlatılacak daha çok hayvan var hem de Zümrüt'le çalışmak harika.

Bora
18.06.2022







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder